Kunnen wij je helpen?
Goed onderwijs in een prettige leeromgeving. Daar doen we ons best voor. Daarom vinden we het altijd fijn om te horen wat je goed vindt gaan. Maar ook als je niet tevreden bent of als je ergens een vraag over hebt, kun je gebruik maken van het Meldpunt. Klik op het Meldpunt. Dan volgt een keuzemenu en een formulier om in te vullen.
Je kunt meldingen maken over:
- Ongebruikte boeken / leermiddelen
- ICT
- Studentenzaken
- Gebouw en beveiliging
- Privacy
- BPV / stage
- Andere zaken
- Examinering
- Ik wil in beroep gaan bij de Commissie van Beroep voor de Examens
- Grensoverschrijdend/Ongewenst gedrag
- Vermoeden van een misstand (klokkenluidersregeling)
- Een kwestie die ik voor wil leggen aan de Geschillen-/Klachtencommissie
Klik hiervoor op de ‘Meldpunt’-button hierboven. Log in met je studentenaccount. Je opent zo een formulier dat je kunt invullen en versturen.
Klacht als ouder(s) of anoniem melden
Ben je een ouder/ verzorger of externe partner van ROC Tilburg en wil je een klacht indienen? Dan kan dat via onderstaand formulier. Ben je een student en wil je een anonieme melding doen, gebruik dan ook onderstaand formulier.
Vul hier het klachtenformulier in
Let op. Indien je een anonieme melding maakt betekent dit dat we niet direct een oplossing kunnen bieden. We gaan liever met jou in gesprek als je een klacht ergens over hebt. Samen kunnen we wellicht tot een oplossing komen.
Neem gerust contact op met ons:
Studenten Adviespunt 013
T 013 539 7010